• „Chcę zostać programistą – już nie chcę grać, chcę tworzyć gry”

          • Dzień 21 czerwca 2016 roku na długo pozostanie w pamięci młodych programistów z Kątów. W tym dniu, po raz pierwszy na forum szkoły zostały przedstawione efekty pracy uczestników innowacji pedagogicznej. Wszystkie prezentacje programów spotkały się z serdecznym przyjęciem przez całą społeczność szkolną i nagrodzone gromkimi brawami.

          Autorzy projektów:

           „Wiosna” - Oskar Żołna

           „Księżniczka” - Gabriela Maciaś

          „Przyjaciel” – Julia Czyżycka

          „Jedno życzenie” - Patrycja Nowak

          „Wakacje” – Jakub Czyżycki

          • Przedstawiciele trzeciej klasy przygotowują się do stworzenia swoich pierwszych projektów. Uczestnicy zajęć puścili wodze fantazji i tworzą ciekawe opowieści, labirynty, zadania z „niespodzianką”.  Każde zajęcia przynoszą nowe pomysły, ciekawe rozwiązania, a do prezentacji efektów, coraz mniej czasu.

           

           

          • Plany planami, a życie często płata figle.

          W związku z nieobecnością nauczyciela, wychowawczyni klasy III - mgr Mariola Leśniak podjęła się wprowadzenia swoich podopiecznych w zagadnienia sterowania obiektem za pomocą ciągu poleceń oraz prostymi procedurami.

           

          Wyniki Międzynarodowego Konkursu Programistycznego Baltie 2016 – etap domowy - Kategoria A

          1. Oskar Żołna                                                                     
          2. Gabriela Maciaś                             
          3. Patrycja Nowak                              
          4. Julia Czyżycka                  
          5. Anna Łagosz
          6. Natalia Bednarek
          7. Łukasz Musiał
          8. Piotr Pajor

          ZOBACZ: Wyniki Baltie - Etap domowy.pdf

           

          Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

           

          • Nadszedł czas próby. Dziewięcioro uczniów klasy trzeciej przystąpiło do Międzynarodowego Konkursu Programistycznego Baltie 2016 /informacje: http://baltie.pl/pl/ . W konkursie bierze udział ponad 6 tysięcy uczestników z trzech państw (Polski, Czech, Słowacji).

           

          ZOBACZ: Junior B3 - wyniki ciagle.pdf

          Życzymy powodzenia!

           

          • Grudzień i styczeń to czas przygotowania do Międzynarodowego Konkursu Baltie 2016. Uczniowie doskonalą logowanie się za pomocą swojego UID oraz hasła na konkursowym serwerze SPG, pobieranie zadań konkursowych z platformy oraz pogłębiają swoje umiejętności rozwiązywania zadań i wysyłania rozwiązań na serwer. Ocena każdego (nieodrzuconego przez serwer) zadania następuje w kolejności:
            1. Błędy w scenie.
            2. Błędy w grafice.
            3. Błędy w pliku tekstowym.
            4. Liczba poleceń.
            5. Liczba prób (nagrania na serwer).

           

          • W zajęciach dzielnie uczestniczą trzecioklasiści.  Dwanaścioro uczniów ma swoje indywidualne konto na platformie SPG. Uczniowie zdobytą wiedzę na zajęciach mogą rozwijać, rozwiązując zadania w konkursie Junior B3.

           

          • W październiku 2015 roku rozpoczęły się „Spotkania z Baltiem” w ramach realizacji innowacji pedagogicznej „Chcę zostać programistą – już nie chcę grać, chcę tworzyć gry”. Oferta zajęć dodatkowych skierowana jest do uczniów młodszych.